Sunday, August 26, 2012

Air Mahal!

  

Masyarakat luar mengakuinya, kenapa tidak kita..... 

Air ECPI dilabelkan sebagai 'Air Mahal'.  Saya sendiri pun beranggapan begitu dari zaman belum jadi ahli sehinggalah sudah jadi ahli. Saya kenal ECPI sejak awal penubuhannya lagi iaitu sekitar 2004. Bagaimanapun saya cuma menjadi ahli ECPI pada tahun 2012. Dalam tempoh tersebut saya hanya membelinya jarang-jarang maklumlah kurang budget. Semasa membeli Air ECPI, saya pasti cuba menawar harga supaya dapat harga lebih murah. 

Tetapi saya tidak 'buta harga'. Ia mahal kerana bersebab. Bukankah barang mahal secara logiknya barang bagus? Memang benar segelintir produk mahal pada harga tetapi 'low in quality.' Tetapi tidak pada ECPI.  

Air ECPI contohnya telah melalui pelbagai proses supaya ia lebih bermutu. Ia telah melalui 14 tapisan supaya molukel air nya kecil, mudah diterima oleh sistem badan kita dan oksigen di dalam air lebih cepat sampai ke sel-sel. Dengan itu toksid lebih cepat dikeluarkan dari sistem badan.

Berdasarkan testimoni beberapa orang yang kita langsung tidak kenal di internet, mungkin ada kesangsian atau tidak boleh dipercayai sangat. Jadi cuba sendiri dulu baru tahu. Dari itu berdasarkan testimoni diri sendiri dan anak-anak saya yang mengamalkan produk ECPI maka terjawablah kesangsian itu.

Perlu difahamkan, bahawa tahap menjadi tidak menjadi ECPI Water pada diri anda, adalah bergantung kepada keserasian diri, penyakit yang ada pada diri anda dan amalan seharian anda.
  • Jika anda 'Coffee Addict' maka kesan penyembuhan akan lambat kelihatan. 
  • Pada peringkat awal anda mengamalkan produk ECPI mungkin akan ada 'side effect' seperti gatal-gatal, selsema dan sebagainya untuk beberapa hari/minggu. 
  • Jika anda mengamalkan secara konsisten kesan penyembuhan akan lebih cepat berbanding mereka yang mengamalkannya secara jarang-jarang.
Jadi apa yang ditakrifkan 'Air Mahal' itu memang mahal nilainya...Kita telah meletakkan sesuatu pada tempatnya yang sesuai....hanya Jauhari yang Mengenal Manikam.

Sumber Gambar : Facebook ECPI Spacetime
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...