Wednesday, August 15, 2012

ECPI JUNIOR


FAEDAH KHUSUS ECPI JUNIOR:
  1. Mengandungi Pro Multi Vitamin untuk pembesaran kanak-kanak dan remaja seperti berikut :
  • Vitamin A -Vitamin A2
  • Vitamin B1 - Vitamin B2
  • Vitamin B3 -Vitamin B4
  • Vitamin B5 -Vitamin B6
  • Vitamin B12 -Vitamin B17
  • Vitamin B Complex
  • Vitamin C -Vitamin D
  • Vitamin D2 -Vitamin D3
  • Vitamin D4 -Vitamin E
  • Vitamin G -Vitamin H
  • Vitamin K1 -Vitamin K2
  • Vitamin P -Vitamin T
 LAIN-LAIN FAEDAH KHUSUS:
  1. Menambah kecergasan minda dan fizikal serta daya ingatan.
  2. Menambah daya tumpuan dan minat untuk pembelajaran.
  3. Membantu mengurangkan masalah kelupaan, nyanyuk, dan beberapa kerenah psikologi.
  4. Membantu mengawal emosi.
  5. Membantu meningkatkan daya kefahaman.
  6. Membantu membina minda yang sihat.
  7. Membantu merangsang daya kreativiti.
FAEDAH AM the ONE JUNIOR:
  1. Membantu menghidarkan penyakit kuning, malaria, typhoid dan sebagainya
  2. "Genetic cleansing” daripada berjangkit dan keturunan
  3. Merangsang selera makan
  4. Melancarkan sistem pencernaan
  5. Membantu menambahkan tenaga dan mengurangkan keletihan
  6. Membantu mengatasi masalah gagap dan “hyperactive”
  7. Membantu meningkatkan kesihatan secara keseluruhan
  8. Membantu meningkatkan daya imunisasi
Kod produk G1003 The One Junior:

Harga jualan RM54.50
Harga ahli RM40.90
------------------------------------------------
Produk ini memang berkesan pada anak saya, saya bagi anak saya makan One Junior bersama kismis IQ Max setiap hari di samping minum air ECPI. Selama hampir 2 bulan anak saya mengamalkan vitamin The One Junior bersama IQ Max.

Antara perubahan positif yang dapat dilihat ialah:

  1. Otaknya lebih pick-up,
  2. Lebih banyak bercakap,
  3. Penggunaan bahasanya lebih tinggi dan luas,
  4. Berupaya mengaplikasikan ayat-ayat yang sesuai dengan suasana
  5. Lebih pandai berkawan.
  6. Alahan seperti resdung yang mana anak saya sering kali mengalami gatal-gatal di mata dan hidung juga turut hilang.
Untuk makluman, anak saya mengalami sindrom autistik ringan (Autisme Syndrome Disorder : ASD). Akan saya ceritakan mengenai ASD pada masa-masa akan datang bagi memahamkan lagi para pembaca. 
Antara ciri-ciri anak saya yang membuatkan ia tergolong dalam ASD ialah:
  1. Suka sesuatu yang bulat dan berpusing seperti kipas dan tayar,
  2. Obses keterlaluan terhadap sesuatu contoh komputer dan kipas,
  3. Repetative Behavior; suka membuat sesuatu secara berulang-ulang
  4. Tidak fokus dalam pelajaran,
  5. Masalah pergaulan dan komunikasi,
  6. Dia tidak Hyper (ADHD) tetapi lebih kepada Pasif Behavior (ADD).
  7. Sukar untuk menerima perubahan dsbnya.
Saya yakin jika saya terus mengamalkan Vitamin ECPI Junior bersama IQ Max dan air ECPI, Insyaallah saya akan berjaya menghapuskan ciri-ciri autisme dalam diri anak saya.

Sila email saizamasri@gmail.com untuk pertanyaan produk @ Beli Di Sini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...